investeringar

Jag och My har en liten vana att vi lätt hamnar på stan en sväng efter jobbet, inte så konstigt när man jobbar mitt i centrum. Och igår gick vi förbi Makeup och hudvårds avdelningen inne på Glas Magasinet. Jag rådfrågade en av sälgarna vid CLINIQUE där om min hud eftersom jag tycker att min foundation inte ligger ritkigt bra.
Hon bestämde sig då för att göra en mindre behandling med skrubb och diverse produkter på mig vilket gav ett toppenresultat och det gjorde sen att jag gick därifrån med nya hudvårds produkter för 1125kr.

Jag brukar inte handla sånna grejor för så mycket pengar och jag vet att det låter som mycket men om man ser alla sju olika produkter jag fick för det så är det verkligen inte speciellt mycket och nu behöver jag inte handla något sånt på säkert mer än ett halvår. Sen är det ju faktikt ett jäkligt bra märke med.

Igår va vi på klaras och veronikas flyttfest, och idag ska jag och linda mysa med en sväng på stan!

Kommentarer
Postat av: L

Vi bor faktiskt i Sentrum;)

2011-03-06 @ 04:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0