I keep dancing on my own

Robyn konserten igår va skitbra, vi lyckades dessutom knipa platserna längst fram, vid staketet altså, så långt fram som det bara går att komma!
Bortsett från väntetid och utebliven garderob så var det en lyckad konsert!

På jobbet var alla sjuka så det var bara jag och chefen där. Jag fick ett nytt uppdrag att ringa gamla kunder i Sverige. Kul och ovanligt att höra svenskar på telefon, man har verkligen vant sig vid norskar vid det här laget och det är nästan svårt att prata "ren" svenska i jobbsammanhang. Fick in två salg vilket lyfte ordentligt efter en vecka utan. Nästa vecka, då jäklar!

Idag har jag varit på ELIXIA Step, sen ett pass med styrka och Core. Härligt med lite träning. Gick sedan hem och lagade en super god lunch "natchos al taco" som jag lagade med inspiration från den de hade på al dente.

Tog med min kusin Emma till gymmet häromdagen med, har länge pratat om att hon ska få prova yoga med mig. Den här gången var det dessutom special med Yoga workout, fattade inte ritkgit vad det skulle innebära men de visade sig snart att det var ett yogapass med renodlade styrkeövningar, grymt jobbigt och inte alls vad man är van vid. Jag måste säga att jag föredrar vanlig yoga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0