i alla fall båt

Nu har jag bokat båtbiljetter hem till påsken. Mer än en vecka hemma blir det, så det är nice. Har även hittat superbilliga tågbiljetter som gör att jag tar mig hela vägen hem och tillbaka för runt en 1000-lapp. Och det är bra jobbat tycker jag, men på grund av en mongolid dator har jag inte kunnat boka dem ännu. I alla fall kommer jag till ön den 17e April och åker tillbaka Söndag den 24e. Detta reslutlerar i ungefär sju dagar Gotalnd. Syster kommer även att vara där och henne har jag väl inte träffat på nästan ett år så det blir nice. 

Blev två salg idag på jobbet och låg straxt över budget. En okej start på veckan, det roligaste nu är att jag ska ringa mer och mer till Gotland. Så hoppas på det bästa där!

Det har även blivit lite av en tradition för mig att starta veckan med ett Yoga pass på måndag kvällen. I like Yoga. Har börjat bli allt mer böjlig nu och det enda som känns obehagligt är huvudstående, brygga och liknande.

Nej nu är det dags att lägga sig snart. God natt gott folk.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0