Fredagsmys och Lördagskos

Igårkväll blev det fortsättning på vårtt Harry Potter Maraton med film nummer fem Fenixorden. Faktiskt den första av alla de filmerna som jag inte har sett förut. Den var bra faktiskt.

Var extremt trött igår och somnade direkt när jag kom hem efter jobbet. Vilket resulterade i att jag inte kunde sova så mycket i natt. Drygt.

Idag har jag fått lite tvätt och städning gjort. Men eftermiddagen spenderades med Lisa på Fridays. Tvårätters för 199kr. Chicken Quesidias först sen Brownie med glass. Minnen från Turiket och massa prat om jobb o annat. Sen lite shopping nere på akerbrygga innan vi tog tricken åt olika håll. Var lite kallt att gå i skinjacka trotts solsken.

Nu lite annan planering. Ska boka resa hem i påsk bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0