fin helg

Det har varit en mycket trevlig helg med både fest och mys. Fredag, avskedsfest för Klara och Veronica, men blev inte så mycket till utgång där.

På lördagen trottsade jag och Linda vintern, vi bestämde oss för att det va vår nu, är ju faktiskt Mars. Så vi tog våra skinnjackor gick ner på Akerbrygga för att kolla in vårmodet lite. Vi blev lite trötta och tog en fika innnan vi vände hemmåt.

På lördagskvällen blev det kollektiv fest hos vår vänn Robert. En trevlig kväll med en hel del sammanträffanden och roliga situationer, de slutade med en sväng till Quadiz och för min del var det nog den trevligaste fest-kvällen på länge :)

Idag har vart en mys söndag med mycket sömn för min del, halv tolv klev jag ur sängen. Sen blev de fortsättning på vårt Harry Potter marathon och en sväng till gymmet på kvällen. När jag kom hem så hade bästa Linda bakat äppelpaj som vi åt tillsammans alla tre.

Nu har tjejorna gått och lagt sig för att sova och jag ska väl göra det snart med.

Hoppas att ni med haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0