Dagens oklaraste kommentar

Ibland vet jag inte riktigt vad det är som kommer ut ur min mun, de mest slumpmässiga ord och formuleringar kommer ibland från ingenstanns utan någon vidare logisk förklaring. Ibland blir jag lite orolig över att det är en järntumör eller liknande men jag hoppas att det bara är mitt undermedvetna som spelar mig ett spratt. För det mesta brukar det få komiska konsekvenser.

Idag inträffade ett klockrent exempel på detta.

Jag och min kära kollega My gick en liten sväng på stan efter jobbet och hon sa...

- Den där toppen du hade häromdagen med leopard prickar tyckte jag var väldigt fin, och den satt bra.

- Åh tack! Den kommer från McDonalds!

- va?

-Oj, nej, förlåt! Jag menade Vero Moda såklart.

Vi hade inte pratat om McDonalds innan eller gått förbi en sånn utan de kom verkligen bara helt ut av tomma luften och jag vet faktiskt inte varför. Lite småläskigt nästan. 

Hursom helst, sälget går jäkligt trögt nu pga nya listor och skid-VM, men vi hoppas på förbättring nästa vecka.

Annars har jag vart på träning med personlig tränare idag, det var lite kul faktiskt även om jag inte tror att det kommer att bli mer än de två gratis-timmar som vi fick med medlemsskapet. Jag är egentligen inte i något större behov av en sådan.

 

 


Kommentarer
Postat av: pandipoo

alltså I'm LOLing so hard!!!!!!!!

2011-03-07 @ 02:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0