Oslo sommar

Nu har jag börjat fatta att det är sommar här i Oslo på allvar. Sjukt varmt har det varit den här helgen. Och en massa kul har hänt.

Fredagen blev lugn med lite shopping och sen film med JR på kvällen. Lördag, träning både Step, sen Styrke och Core. Detta var även Mys fördelsedag så gick sen hem till henne för att äta lite tårta. Vi gick ner till akerbrygga där vi satt i finklänningar och sommarväder på en båtservering (Lektern) medan vi åt en god middag och drack lite vin. Mycket trelvigt. Det avslutades med en glass i hamnen som pricken över i:et.

Hade egentligen planerat en lugn hemmakväll efter det men det blev en liten tur på byn med Sanna, Christian och några av hans kompisar. Fast en ganska lugn tur. Skulle nog mest kalla det en öl till livemusik vid national. Sen hade vi tänkt gå vidare men alla verkade ha olika viljor så det blev inte så mycket av det hela. Bara take away mat från Max.

Idag har jag legat i parken och solat hela dan med kusin Emma och hennes vänner. Största delen av dagen kändes det nästan lite småkallt med måln men sen klarnade det upp och jag kom hem röd som en tomat.

Ikväll blir det nog en liten springtur med Santiago, kan behöva ta igen en del träning som jag missat eftersom jag hållt på och flyttat hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0