Life goes on

Då har det varit Midsommar även här i Oslo. Det firades med några kära kollegor och det resulterade i en kväll med god mat, fest, gitarrspel och sång... En trevlig kväll som dock spårade ur lite på slutet då det blev "matkrig" som tur är var jag själv inte inblandad i det.

Regn var det som vanligt här i Oslo, samma morgon var jag på Tingretten för att kräva konkurs mot EUD. Förhoppningsvis går den igenom inom några veckor.

I övrigt har jag legat på soffan och sett maraton av serien Brother&Sitsters och Grey's Anatomy. Tog några glas vin med Sanna och Cristian. Söndagen bjöd på sol det utnyttjade jag och Matilda med att ligga i St HansHaugen och sola hela dagen. Sen Gick jag till gymmet.

Har hamnat i en liten "salg svacka" på jobbet. Tre dagar utan salg, extremt frustrerande och ibland undrar jag om detta verkligen är något för mig... Suck! Varför verkar det så enkelt för vissa? Jag måste göra någon förändring för att få tillbaka motivationen, men vad?

Har bara några dagar kvar som medlem på ELIXIA så ska iväg och träna idag med hade jag tänkt. Men det blir lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0