IKEA

Idag åkte jag och Sanna ut till IKEA för att fixa lite detaljer till vårat fina lilla hem. Blev lite skålar, dukar, gardiner, mer bestick, vinglas, ljus, dekorationer och annat som gör det extra hemtrevligt här. Små detaljer gör verkligen mycket och vi hittade mycket fint. Fast blev lite besvikna över IKEAs utbud vad det gällde bordsdukar och blommor... Men de kan vi hitta någonannanstanns!

Dagen på jobbet, ett obekräftat salg. Efteråt fick jag dock reda på att telenor (norges största telefonbolag) har haft en crash och jag hoppas att det var därför som salget mitt ikke gick in. Kan ju hålla tummarna tills måndag.

Igår satt jag över på övertid för första gången, var kvar på jobbet tills 18.20 (egentlgien slutar vi 16) och lyckades till slut få in ett salg. Grymt skönt, kan faktiskt tänka mig att sitta kvar lite oftare eftersom många man ringer till önskar att bli ringda på kvällstid. Efter fyra får vi ingen timlön men mer provision om vi får sagl så det kan vara värt det.

I onsdags träffade jag käraste Lisa och vi gick en prommis i finaste Frogner parken, var faktiskt första gången jag var där och har börjat inse att det är Oslo's svar på Hyde park. Asnice, där måste jag hänga lite mer.

Annars, inte så mycket nytt, det regnar i Oslo HELA TIDEN jag har helt seriöst börjat överväga att investera i ett paraply och gummistövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0