Uppdatering

Har blivit lite dålig på att uppdatera här men förhoppningsvis betyder det att jag har bättre saker för mig ;P

I helgen blev det en tur med Anna och några tjejor till Liseberg, verkligen en lyckad dag måste jag säga! Vi åkte allt (utom fritt fall), vädret var strålande och ja, de kunde inte bli så mycket bättre. En härlig dag i Göteborg avslutades med middag på Hard Rock Cafe.



På söndag blev det ytterligare en springtur med min träningskompis, och inte så kort heller utan vi sprang/gick i drygt tre timmar. Helt sjukt. Men ska man komma i form får man ligga i blir lite svårt att hålla uppe den här nivän under semesterna altså när jag inte har någon som pushar mig men jag ska göra mitt bästa.

Jobbet, denna veckan känns inte lika bra som förra. Lite bittert, vill ju göra det bästa av de få jobbdagar som blir nu i Juli månad men det är inte så lätt! Segt som tusan altså men det är bara att ligga i.

Nu är det bara några dagarvar till semestern och Gotland, ska bli fett nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0