Det blir aldrig som man tänkt sig

Runt tio igår hade jag förbetrett mig på en lugn kväll i soffan med chips och dipp men sen så ringde Santiago och försökte övertala mig att hänga med han och några från jobbet på fest. Jag försökte säga nej, orkar inte, vill inte ett antal gånger men det är ju aldrig lätt att säga emot en försäljare som vi alla vet.
Jag förökte även bruka ångerretten men tydligen så gällde inte den.

Det slutade med att vi hamnade på fest vid Erik på Majorstua. Blev en ganska så trevlig kväll, vi gick till en bar som heter Studenten och till sist hamnade vi på goda gamla (eller inte) Yatzi. Men eftersom det var fredag så var det inte så mycket folk.

Detta resulterade i en  ganska seg lördag idag, har dock sprungit lite på stan men inte fått så mkt gjort egentligen. Nu vill jag bara sova för att försöka göra något vettigt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0