work

Det blir mycket jobb nu och framöver och i Februari. Mitt jobb är okej, jag älskar det inte men jag hatar det inte. Det är ganska mysigt. Bättre än ICA men inget toppar väl reseledandet.

Många av våra gäster är lite märkliga. Till exempel så var det en kvinna idag som började berätta en massa detaljer om vad hon fick ärva av sin syster som dog, hennes poäng i detta var att hon ville förklara för mig att om man själv är givmild får man det tillbaka en dag (tack för den lärdomen).
En annan frågade mig om han verkligen skulle betala för cappucion han beställt in, ingick inte det i maten? (brukar man inte betala för cappucino?)
En tredje berättade för mig att hon hade vart i Göteborg och åkt "trikk" samt vad det var för modell på denna (like if I care). Detta är bara en liten bråkdel av random folk som kommer in i restaurangen.

Men sen är de såklart lite söta med på sitt sätt.

I morgon blir det Yoga igen, 09.30 likamed sovmorgon. I like. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0