up and away

Ja, i morse var jag uppe tidigt för att sticka iväg och jobba för concept. 04:45 ringde klockan. 06:00 var jag vid kontoret för att möta upp de andra och sen packade vi en massa utstyr, eller ja, mest matpacker då...

Mellan 07-10.00 stod vi i ingången till Nationalteatre och delade ut matpacker till passerande folk, tusentals.
Vi hade gröna kläder men fick även turas om att bära den enorma hjärt-kostymen som inte var det roligaste. Tung och klumpig var den och alla som tittade på en skrattade. Snacka om att känna sig dum men det är bara att le :)

Sen va de bara att skynda tillbaka, och sen hem. Har lagat lite soppa som jag åt snabbt och nu ska jag iväg till la dente för att jobba 13-21.

En del saker vill man bara dra ett sträck över och låtsas att de aldrig hade hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0