Projekt säng

Igår var allt en lång och innehållsrik dag. Som sagt började den med fyra timmar på gummet där vi skrev in oss som medlemmar. Jag cycklade en mil för att sen fortsätta med ELIXIAPower, ett pass med viktstång och step pall som redskap. Sen avslutade vi det hela med någon kilometers jogging.

Efter det blev de hem och käka lite lunch och sen drog jag vidare för att träffa Terese. Vi slog oss ned på Hard Rock med en kaffe och en massa skvaller om Turkiet och Oslo i några timmar. Trevligt, trevligt...

På vägen hem mötte jag tjejorna vid dörren och vi vandrade ut till Bislett där deras tvillingar för att se lite film med dom. Tyvärr blev (hm..mitt) filmval inte så bra men de va ändå en trevlig kväll som avslutades med lite Kebab :)

Kom i säng ganska sent så jag orkade inte gå upp tidigt för Yoga i morse, det får bli i kväll istället. Men dagens projekt blir även annars att hämta en säng som tjejorna har hittat på finn.no
Vi behöver nämligen en till här i lägenheten och nu ska den släpas hem några kvarter.
Så om det finns en stark man där ute som läser detta och befinner sig i Oslo trakterna så är vi mer än tacksamma för en hjälpande hand ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0