One of those days

Missade trikken med 5 sekunder. Sprang en liten bit men bestämde mig sen för taxi för att komma i tid. Betalade 134 kr för att komma till jobbet. Leveransen som igår var en timme sen var idag två timmar sen vilket betyder att jag absolut inte hade behövt vara i tid. 134 kr i onödan.

Börjar egentligen lite senare idag så hade sett fram emot en sovpaus. Men eftersom det tod extra tid att lösa allt på Concept pga den extrema förseningen så kan jag glömma min powernap. Lite mat o sen rakt på nästa jobb.

Är så glad att detta är sista dagen jag jobbar på detta sätt.

Steker lite pannkakor och tycker synd om mig själv.

I alla fall så gjorde trevliga conncept tjejor dagen lite ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0