Nytt år

Då har ett nytt år börjat, fast själv brukar jag se det som att den första januari inte riktgit räknas. Då sover man mest.

Hade ett ritkgit trevligt nyårsfirande igår i alla fall. Blev först middag hos Felicias jobbarkompis Klara. Sen åkte vi vidare till Ellen där det var nyårsfest och vi fick även se många fina raketer från takvåningen vid tolvslaget.

Nu är det nya tag som gäller och jag har en hel del nyårslöften som jag ska hålla i år hade jag tänkt. Ska sattsa stort på hälsan. Börja träna minst en fyra fem gånger i veckan och sen äta nyttigt alla vardagar.
Jag ska även ha bättre koll på min ekonomi och inte slösa så mycket pengar på onödiga saker.

Som sagt planerar jag att bo här i Oslo hela året MEN det finns några mindre resor jag vill göra.

- Hälsa på Annika i Hemsedal
- Hälsa på Tina i Finland
- Åka till syrran i London
- Springa New York tjejmil med Annika

Annars är det bara att jobba och leva livet som är planen, kanske läsa en distanskurs till hösten och börjar fundera över framtida studier :P

Kommentarer
Postat av: pandipoo

yeeei, komma och hälsa på mig :)

xxxxx

2011-01-03 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0