Pop Yoga

Träningen idag blev lite pop-yoga. Lite annorlunda måste jag säga men yoga är ju alltid nice tycker jag även om jag föredrar Anthonys EnergyYoga framför detta. Omväxling förnöjer.

Igår blev det lite mys här på Markveien 46 med tjejorna och sen en sväng till våran "när-krog" Quadiz. Trevligt var det men jag valde att avsluta kvällen lite tidigare än de andra eftersom jag inte kände mig 100 % party.

Känns som att det har varit en sjukt lång helg men det är väl för att jag inte är van att vara ledig två dagar på rad på det här sättet men de va nice. Nu är jag uppvilad och redo för en ny vecka!

Ikväll blir det nog lite mysmiddag med min norska vän Lisa som jag inte har träffat klokt sen hon flyttade hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0