Långa dagar...

Nu har min process med att byta jobb satt igång. På morgonen mellan 08.30 till ca 12-12.30 sitter jag på kontoret och ringer/ eller lyssnar på "föreläsning" om produkten.

13.00-21-22.15 jobbar jag av mina sista dagar i resturangen. Som inte bara råkar vara dagar utan ca 1,5 vecka. Känns lite småtungt måste jag säga. Men det värsta är bara att jag ca noll chans att hinna med träning under den här tiden. Men det är bara att hålla ut och det är ju faktiskt inte lika tufft som det var med dubbeljobbet på concept/resturangen i början av januari. I can do it :)

Fick faktiskt ett sälg idag!! Kul och motiverande, det är inte omöjligt altså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0