Helg <3

Nu är det helg som aldrig förr, ledig lördag söndag. Unbelivable, så kommer det även att vara framöver men det här är första gången det är så för mig så jag ska bara njuuuuuta!
Tänker inte stressa med någonting.

Igårkväll kom våra tvillingvänner på besök, de åt pizza men jag hade ätit innan och var bara sällskap. Sen Såg vi en sjukt dålig film. När vi alla fem satt i den stora sängen så märkte vi plötsligt att sängen "var i rörelse" och någon minut senare crashade den. Så nu är vi en hel säng fattigare och det måste vi lösa på något sätt.

Om ett litet tag tänkte jag pallra mig till gymmet. Men först ska jag nog skriva lite på samtalsmallen...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0