Andra sälget

Idag fick jag sälg igen, för lite mindre pengar men fortsatt, sälg. I morgon är det två veckor sen jag kom till EUD men som bekant va jag ju bara där ungefär halva tiden första veckan. Så det känns bra att ha ett snitt på i alla fall ett i veckan nu, man är ju faktiskt nybörjare. Vi har pratar med fler sälgare på kontoret och det verkar som att det börjar att gå riktigt bra för de flesta efter tre veckor. Så vi får väl se vad som händer där.... :P

Annars rullar det på, gick en liten sväng på stan med My efter jobbet, shoppade litegrann och sen skyndade jag hem för att käka sen blev det Power Pilates med Felicia. Det kommer man nog att känna av i morgon kan jag säga.

Sen har vår kära vän linda kommit tillbaka från en snabbvisit hemma på ön :) Good to have you back honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0