That was it

Så har det varit Jul i år också. Klimatmässigt en ovanligt varm sådan men annars helt som vanligt.

Mat, familj, kalappar sen fest med vänner och bekanta. Mycket trevligt men lite låg julstämmning tyvärr, får svårare att känna av den för vart år men i det stora hela har det varit väldigt bra.

I morgon ska jag till stan och utnyttja en av mina julklappar, klippa och slinga håret. Det är välbehövligt och jag har tänkt mycket på det de senste veckorna då jag kännt på mitt hår som har väldigt torra toppar.

 

Har fortfarand eväldigt svårt att bestämma mig vad det gäller nyår. Ska jag åka till Oslo innan och boka om resan eller ska jag vara kvar och stressa in i det sista med att komma på jobb efter nattbussen.

Hade ju vart trevligt att fira nyår med goda vänner här hemma osm man inte får se så ofta men och andr asidan så hade det varit sknt med lite andrum i Oslo innan jobbstart på måndag. Får ta en ordentlig funderare till innan jag gör något åt saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0