Mysdress <3

Jag har länge sagt att jag vill ha en fin mysdress i sammetsliknande tyg. Har sett på flers från HM och Cubus men ingen som suttit speciellt bra. Sen kan man köpa en av dyrt märke men de pengarna kan jag inte spendera på de just nu känner jag.
Sanna och jag åkte till Storo storsenter idag och där fanns mycket bra shopping som jag tidigare har missat under min tid i Oslo. Där, på Gina tricot fannt jag den, min mysdress! Superfin i sammet, med silkesaktiga detaljer. Jag köpte en vit/creme färgad. Om jag kommer att trivas så bra i den som jag tror att jag kommer så kan det gott hända att det blir en till i annan färg. Äntligen kan jag känna mig lite bättre, bekvämare klädd hemma. Innan har jag bara gått i tränings mysbyxor och hoodie. Det här blir så mycket bättre!
Annars har det varit en väldigt lungn helg och det behövde jag för det var en stund sen. Har sovit väldigt mycket. Räknat på lite fakturor igår, sett desperate, gått lång promenad och bara chillat.
Sattsar på att komma tillbaka till träning nästa vecka efter förkylningen, hade tänkt göra de den helgen här men haft lite hosta ännu, i morgon blir det gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0