Julebord

Igår hade vi julebord med jobbet. Startade på baren högst upp i Grand Hotel men fri tillgång på baren, sen gick vi alla till Stortorvets Gjestgiveri.
Jag fick en spännande rätt, lutfisk, som faktiskt var ganska god. Efter stortorvet drig alla till Horgans där vi var resten av kvällen. Supertrevligt sällskap hela kvällen, riktigt lyckad kväll måste jag säga.
Fantastiskt trevliga kollegor jag har :)
Blev en ganska sen kväll och tog mig därför rätten till lite sovmorgon. Kom till kontoret klockan 10.00 ca och då var det bara två till där, haha, är normalt ca 40 stycken, alla var med på Julbordet och tre av oss kommer på jobb nästa dag. Antar att fler hade en lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0