Back to normal

Känns otroligt skönt att mitt liv börjar bli lite normalt igen den veckan här. Kom att tänka på det nu, de två-tre sista veckorna har jag inte gjort annat än att räkna fakturor (möjligtvis sprungit lite på stan). Men ständigt haft högar med extra att göra. Nu känns det så skönt för jag har inte så mycket att göra längre, nu gäller det bara att vänta och se vad jag har lyckats åstadkomma med min ringa erfarenhet....
Kan förvänta mig ett resultat som kan hamna mellan 4 och 50 GSM, vet inte alls vad som är realistiskt att de kommer in, det får vi se, spännande är det!
Var på banken idag och upprätade kontor till mitt enkelmansföretag, har även fått kontakt med en regneskapsförer som ska hjälpa mig med ekonomin. Vi ska ta ett möte i Januari, det känns som att allt börjar på riktigt i Januari.
Kom mig på träning igår med vilket var skönt, men måste nog trappa upp lite gradvis då jag inte tränat så mycket i det sista, idag tänkte jag ta en soft kväll. Känner mig så trött i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0