Ops i did it again!

Nej nu får jag skärpa mig lite snart faktiskt. Mina helgvanor är allt annat än hälsosamma. Fest som sen resulterar i bakismat som pizza och coca cola. Sena nätter och sen sover jag till långt in på dagen, vänder på dygnet vilket gör att man är trött när man kommer till jobbet på måndagen.

Planen var egentligen att jag och Sanna skulle få besök och käka lite kreftor men Sanna mådde inte så bra så jag bestämde mig för att hänga med My och några till ut. Blev förfest med tårta och Brownies eftersom det var Sara födelsedag :) Sen gick vi till Fugatzi därdet var ganska dött, då drog vi till Hard Rock, sen blev de dans hela natten lång...
Idaag har jag vart ute och gått med Matilda, käkat pizza (som de lätt blir sånna här dagar), sett på Desperate Housewifes och ikväll lutar det åt en biobesök med Sanna och Anna.
Tänkte ta steget mot förbättring i morgon genom att skriva in mig på ACTIC gymmet, vet att jag har sagt det förr men nu må det ske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0