Om det alltid kunde vara så...

Denna veckan har varit utmärkande bra på jobbet. Har haft salg varje dag och fler än ett flera utav dom. Slutade på elva kanalpacker på veckan vilket är nytt personigt rekord. Känns faktiskt bra, jävligt bra. Ser fint ut på löneprognosen också vill jag lova :) Om det bara kunde fortsätta så hade det ju varit helt supert!

Vi hade ett litet fredags-slut möte med teamet då vi käkade ostbågar, chips och läsk, fredagsmys på riktigt alltså. Mattias pratade lite och gav utmärkelser till två personer på teamet som fick pris för bra prestationer i veckan.
Jag var en av dom, fina ord och chokladkaka :) Jag brukar aldrig få utmärkelser och sånt annars så det värmde verkligen.

Efter jobb mötte jag upp Ellen och vi fikade på Fragance of the Heart. Supermysigt, det började regna som fan så de va skönt att sitta inne. Pratade oavbrutet i några timmar innan jag följde henne till sentral stationen med mitt paraply för att hon inte skulle bli allt för blöt i regnet. Blev själv ganska blöt på vägen hem...

Hade ju egentligen planerat lite utgång i kväll men det kanske får vänta tills i morgon eftersom vädret inte är supertaggande. Vem vet, jag och Sanna kanske får spontanryck och går ut i kväll men just nu ser det inte ut som det. Men i morgon blir det nog lite fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0