Mycket händer i världen...

Det känns som att det händer mer än vanligt i världen just nu. För bara några veckor sen var de bomb och massaker med massmord här i Norge.
Nu är det en massa uppror i London och England vart min syster bor.
Extrem svält katastrof i Afrika, ekonomisk kris i USA (och kanske snart resten av världen)...

Frågan är om det alltid brukar vara såhär mycket stora grejer eller om det bara är jag som har börjat följa med på nyheterna mer.

Mitt jobb är bara ett stort frågetecken! Hur kunde de gå så bra med en massa flyt förra veckan och vara totalt misslyckat denna veckan?! Har inte haft ett ända salg som gått vägen, varit nära många gånger men NEJ, alltid nått som kommer i vägen. Jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0