Kick off... eller kick down?

Igår efter jobbet blev det kick off med RiksTV, Canal Plus och Tv2. Alla från jobbet som var där är nog eniga om att det var ganska värdelöst. Eller de va trevligt att vi blev bjudna på lite mat men föreläsningarna var inget som väckte intresse alls...

Efter gick vi till en Pub och de blev lite dricking och fotbollsmatch för de flesta av oss. Det var trevligt, sen gick vi vidare till ett annat ställe. Straxt efter det valde jag att gå hem så att jag skulle komma hem i någorlunda tidigt medan en del av de andra fortsatte trotts att det var måndagnatt.
Jag var hemma och la mig exakt tio över tolv.

Pinsamt nog vaknade jag två minuter över nio av att Mattias ringde från jobbet och undrade vart jag var. Halva teamet hade vart på efterfest hos johan och några av dom sov på golvet där. Ändå var jag sen....
Dagen fortsatte med fett dårligt salg som de varit för mig den senaste veckan, vet inte vad jag ska glra längre. 

När jag kom hem idag så lagade jag några toast och efter de fick jag ont i magen, ligger nu på soffan och känner att jag borde göra något klokt. Hade tänkt gå med ett CV till en resturang jag tänkte söka extra jobb på men de får nog vänta tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0