For next time, remember to stand strong...

Var på advokatvakt idag och fick befräftat en gång för alla att vi blev lurade av Hans Jacob. Jag skulle aldrig ha signerat ut de pengar som han drog från vår depositum. Jag hade rätt hela tiden. Hade han tagit detta till rätten hade jag vunnit. Jag skulle inte ha låtit hans hot skrämma mig.
Nu i efterhand skulle en rättsak kosta mer än den skulle ge tillbaka så att säga så det är inte så stor ide att gå vidare med det hela men advokaten jag pratade med var helt enig om att kontraktet var väldigt konstigt och att alla avgifter han dragit inte borde ha varit där så den jävlen vann altså och det svider att veta. Ska aldrig mer låta något passera när det gäller rättsak och inte ge efter för hot utan saklig grund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0