En dubbel igen

Det är ganska sällan som jag går ut både fredag lördag en helg men nu har det blivit så två helger i rad faktiskt.

Fredagen hängde jag och Sanna med favorit grannen Eigil igen. Han hade en kompis som hette Magnus där så vi satt inne hos han och drack lite sen gick vi till en uteservering på Youngstorget. Där tappade vi Magnus och vi andra tre fortsatte till Grunnerlökka där vi besökte en rad olika klubbar och barer i löpet av kvällen.
Trevligt men jag var inte supertagg och ganska trött.

På lördagkvällen blev det utgång med min lilla My och Matilda. Det är ju My's sista helg här i Norge innan hon åker till Linköping för att studera nu i höst. Så självklart skulle hon firas av ordentligt. Vi va på förfest hos Johan och sen var vi på Fugatzi. Blev en vild, galen och kul kväll. Var nog bästa utgången på länge faktiskt!




Veckan som kommer har också lite festligheter att bjuda på. I morgon blir det Kickoff med RiksTV på Raddisson och till helgen blir det löningspils och Sommarfest ojojoj... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0