A light in the dark

Idag fick jag äntligen lite ljus i det mörker som rådit på jobbet den senaste veckan då jag knappt har haft något salg alls. Hela tre salg blev det faktiskt en Rikspakke på callback, en kall och en uppgradering med TV2 Sport och Premie Leauge på existerande kunde, plus att vi hade en liten tävling som vi vann och alla på mitt lag fick 300 i bonus.
Så nu känns det lite bättre...
Efter jobbet lagade jag en godmiddag av morotsbiff och potasis chips i ungnen med pestosås.
Senare blev de en springtur, vi fick lite besök av grannen Eigil och nu ska jag bara softa lite på TV soffan innan jag lägger mig.
En ganska så vanlig vardag här i Oslo med andra ord, nästa vecka tänkte jag skriva in mig på ACTIC gymmet så att jag kan komma igång med träningen på ritkgit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0