The Spring is Kickin'in

En chill helg. Städning, gym och lite vin och räkor med Felicia plus en lugn tur till quadiz är ungefär vad denna helg har innehållit så här länge. Sen har vi även ett strålande väder i tillägg :) Vi kunde gå dit i en lätt kavaj utan att frysa ganska sent på kvällen.

Jag har länge längtat efter våren här i Oslo, nu är den här.

Idag ska jag göra rätt mycket känns det som. Jag och Linda ska fixa sista bilderna på lägenheten. Jag tänkte gå igenom ekonomin lite för det var ett tag sen. Börja kolla lite eventuellt med boende och ansöka till skolor i höst (inte för att jag tänkte plugga i höst men för att kolla hur man ligger till). Sen gymmet ikväll såklart!

Ha en fin söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0