Otippat

Efter en ganska så inaktiv lördag var både jag och Linda lite rastlösa på kvällen, vi hade tänkt oss filmmys och Emma skulle komma...

Men sen kom inte Emma, och två rastlösa tjejor blev inveterade till fest några kvarter bort. Så fest blev det. En rolig kväll med kännt och okännt folk. Väldans trevligt var det i alla fall. Som jag alltid har sagt det är de oplanerade och impulsiva kvällarna som blir mest lyckade.

Men en sen lördagskväll resulterar som bekant ofta i en seg söndag. Så också idag. Jag kan nog glömma att jag skulle palla gymmet idag. Dessutom har jag ätit två pizzabitar och en brownie. ILLA.

Nu nästa vecka ska jag börja ett nytt liv. Nytt jobb. Nya matvanor (bara nyttigt). Hårdare träning. Jag ska va fit till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0