Ny vecka, nya tag ;)

Första dagen på nya jobbet, salgskurs och genomgång av kontrakt typ. Inte så mycket man inte hört förr men ändå inspirerande. Gillar nya kontoret, verkar vara lite mer fart och fläkt än vårat gamla om man säger så.
Dagen där blev ganska kort. Och i morgon är det fortsättning på kursen med produkt genomgång, kan behövas känner jag för jag har inte helt fattat vad vi ska sälga egentligen. Blir intressant.

Blev en snabbkaffe med My och en kortare tur på stan efter jobbet. Vet att jag ska försöka lite mer pengar men det fanns saker att säga och sånt tar man ju som bäst över lite kaffe ;)

Gymveckan startades med 30 min spring och Energy Yoga, me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0