Missing out on in all

Jag måste lära mig att hålla ögonen öppna och fatta beslut lite snabbare altså. Som jag nämnde tigidare missade jag allt de där på Concept. Inte nog med det. Idag hade jag tänkt gå upp klockan halv nio och skynda till gymmet för ett tidigt pass, alltid skönt att komma upp i någorlunda tid så man får en bra start på dagen liksom.

Men jag somnade tilll igen och kom inte iväg försen till ett pass som började klockan elva. Utanför gymmet står en skylt. "Specialhelg, de 50 första som kommer till träning får 2 månaders gratis träning" Detta betyder att om jag hade gått upp innnan nio som jag skulle hade jag med all sannolikhet varit en av dem och därmed sparat 1400kr. Bittert.

Nu ska jag gå igenom min ekonomi från den senaste månaden och ränka ut vad jag bör ha tjänat på EUD så att man får rätt lön där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0