Helg igen

Så var det helg igen efter en vecka som har gått brutalt fort, jag hänger liksom inte med längre.

Men en hel vecka avklarad på nya jobbet altså, den är jag nöjd med måste jag säga, och väldigt taggad för kommande vecka (veckor)... :)

Nu har det blivit vår i Oslo på allvar, nästan till och med sommar idag altså! Väldigt varmt o fint väder. Jag och Lindus har städat i lägenheten och tagit lite bilder som vi ska ha till vår annons på nu när vi ska föröska hitta någon som vill ta över lägenheten. Så om det är någon som tänkte flytta till Oslo i sommar så finns en superfin lägenhet på centrala grunnerlökka så kontata oss ;) 

Spenderade även några timmar på gymmet, kändes bra.

Nu börjar det närma sig kvällen och jag och Felicia ska ha lite lördagsmys, vi får se vart det slutar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0