Grilltider

Verkligen skönt att va ledig nu för jag har en massa som jag behöver tid att fixa den här helgen. Tvätta, träna och lägenhetsbestyr. Samt kolla upp mer kring hur jag ska gå vidare med vår uteblivna lön.

Både Felicia och Linda jobbar så jag har varit själv hemma.

Igår tog vi tunnelbanan ut till Grorud för att grilla lite ute vid Linnea. Blev en trevlig kväll med god mat och mycket prat.

Gick dessutom bra på jobbet och jag avslutade veckan med två salg, bara att hoppas att de fortsätter så :)

Idag provade jag ett nytt pass på träningen "Bikinis don't lie" som är en specialare nu inför sommaren. Enligt instruktören var detta ELIXIAS tuffaste pass! Riktigt kul var det i alla fall och svettig blev man, ska definitivt gå igen!!

Sen så är det ju typ Valborg idag med. Så det lutar åt att det blir grillning ikväll igen med lite folk i parken. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0