En fin Torsdag

Lite segt på jobbet idag, fortfarande inget sälg men jag tvivlar inte på att det kommer.

Efter jobbet mötte jag kusin Emma och vi fikade på "Fragance of the Heart" ett kaffe jag tidigare tyckt varit mysigt men den här gången visade det en annorlunda sida med skumma gubbar, udda personal och livesong på ett främmande språk. Kändes inte direkt som "innefiket" vi hamnat på men de vi åt och drack var väldigt gott så ska inte klaga hehe...

Sen mot kvällen blev de Yoga för mig igen, jag gillar verkligen det alltså. Börjar kännas bättre och bättre men samtidigt känner jag att jag borde sattsa lite mer på kondition och styrka för att verkligen komma i form!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0