En dag mellan två jobb

Efter veckans happening med uppsägning, telefonsamtal, arbetsintervjuer och så vidare har jag nu bestämt mig för att börja jobba för Go Exellent på Storgata 38 och fått ett bekräftande samtal att jobbet är mitt.

Så på måndag halv tio börjar upplärningen för mig och min kära kollega My från EUD som oxå ska jobba där, toppen! 

Idag har jag och Linda städat lägenheten, jag har varit på Yoga och de närmaste dagarna väntar en "långhelg" innan nya jobbet på måndag, blir nice.

Såg att jag hade missat ett gymt roligt jobb från Concept idag som hade passat perfekt, missade även det i onsdags med när jag blev tillfrågad att faktiskt jobba på kontoret där vilket jag hade kunna göra. (har i och för sig ingen aning om vad jag skulle göra där men ändå) Nu har jag lite dåligt samvete för att jag inte nappat på något av dessa. Nåväl... kanske passar en annan gång!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0