Ingen bra dag

Jag har alltid servicetelefonen md mig när jag har den, till och med i dushen och på toan.
Men idag lämnade jag den i office i några minuter för att springa upp på toan.
Då ringer vår area manager för att kontrollera att vi svarar och min chef tar det. Pinsamt.

Jag och Iffet var hos Jandarma för att försöka stänga det dumma fallet om vår "stulna" bil.
Vet inte vad jag ska säga om det. Det hela slutar med att Jandarma vill att jag ska skriva under
ett papper som säger att jag "va ute och körde" med bilen när den va borta.
Pfff, in your dreams, it's not gonna happen.
Jag blir lite upprörd, kanske inte så bra.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kallas för Murphys law, den säger om någonting kan gå fel så går det fel och det gör det vid värsta tänkbara tillfälle. Det är ingen trös det är bara så. Trösten är väl att du inte är den första som råkar ut för något sådant. Du är ett fullblodsproff!! som har fått en till erfarenhet.

Kram

2010-09-03 @ 15:39:56
Postat av: Pappa

Den förra kommentaren om Murphy skulle vara om servicetelefonincidenten, typ.

Kram

2010-09-03 @ 15:44:52
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-03 @ 15:51:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0