I took a walk around the earth to ease my trubbled mind...

Då var man hemma igen. Idag har det gått exakt ett år sen jag slutade på Ica Atterdags och lämnade min lägenhet och mitt "gamla liv"...

Sen dess har jag vart i:
USA (Mississippi, Arkensa, Tenesee) nästan en månad och en vecka på Hawaii för att hälsa på min gamla värdfamilj.
Guideskolan i spanien en månad (en dag i Andorra).
Va hemma över jul och nyår.
Sen blev det tio dagar i Danmark på daskkurs.
Tätt följd av tio dagar i London med Julia för att träffa syster och lite annat folk.
Hem igen någon vecka och sen...
Turkiet i nästan sju månadert som reseledare! 

För fösta gången i mitt liv så är jag hemma och min närmaste framtid ser bara ut som ett stort frågetecken.  
Jag tänker Olso men hur och när samt vart jag ska bo är ännu oklart....
Lite spännande, för egentligen kan vad som helst hända nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0