You never know what the future brings

För ett år sen hade jag aldrig kunnat tro att min vardag idag skulle innebära att jag daligen susar fram på motorvägar i 120 km/h, i miltals... Tänka, nu är det bara sju mil kvar "jag vill bara hjem til Oslo".
Precis som den gravida kvinnan som brast igråt framför mig och en nyvaken turkisk läkare klockan fem på morgonen en natt mitt i säsongen, på Antalya havalimanis doktor mottagning. Hjem till Oslo...

Sarpsborg, dit jag körde idag på mindre än 1,5 timme ser på kartan ut att ligga mycket längre bort än Kongsvinger där jag var igår men då tog de typ 2 timmar, no sense.

Inget svar från Thon idag heller, förmodligen så fick jag det inte.

Hur ser det ut ett halvår från nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0