Sista dagen hemma

Im leaving tomorrow morning. Så idag ska det packas, igen, känns som att jag har packat min väska så många gånger nu så det tar typ en halvtimme. Har lärt mig att man inte ska ta med så mycket av det man inte kommer att använda, och inte heller sånt som man tror att man kanske kommer att använda (för oftast så gör man inte det). Ändå har jag tagit med mig den glittriga toppen som jag köpte för typ ett år sen, tagit med mig till alla ställen jag varit på, men aldrig använt bland folk. Den hör liksom till. 

Båt i morgon, stockholm hela dagen med "speeddateing" Farmor, tette, klara och kanske Julia, shopping? sen nattbuss till Oslo. Så det är planen nu.

Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0