Pretty nice...

Ja, då har jag altså jobbat idag. Först kom jag till kontoret och en snubbe där visade mig hur jag skulle packa ihop en väska med prylar, inte så lite heller utan jag fick en enorm väska och en enorm box med grejor, sen sa han bara att han hade ringt en taxi till mig och jag kunde åka.

Till och med taxi chafören hade svårt att veta vart vi skulle men efter mkt om och men så finner jag min matbutik, Ultra Sandvika.
Efter lite plock och montering av bord så började jag skiva upp mina grejor, oftast hann jag inte ens bli klar innan någon hade kommit för att äta upp de. Men träffade faktiskt ganska mycke trevligt folk under dagen.
Fick även månge positiva och trevliga kommentarer från kunder som kom och smakade på mina små snittar.

Till exempel kom det en gamal farbror:

-va snilla dom är i Sverige!
- Hursa?
- Ja, jag synes dom er så snilla i Sverige för att de skicka hit dig, så nu får ha dig vid oss här i Norge.
- Aaaaawwe.... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0