Oturen fortsätter...

Jsg är en sånn person som verkligen borde hålla mig borta från bilar och allt vad det heter. Jag ska verklien inte röra dem. De skulle va bäst så.

Idag skedde åter igen en extremt dum liten "bilolycka", något jäkla spån på vårt jobb hade valt att parkera sin bil snett bakom mig och den brevid (där det överhuvudtaget inte finns någon parkeringsplats utan det är bara svängutrymme för andra bilar, trotts att det fanns andra plattser tillgängliga). Jag tyckte ändå att det såg ut att kunna vara möjligt att backa ut därifrån om jag verkligen va försiktig. Det gick inte. Repa på min bil, repa på andra bilen. Ganska rejäl på den andra.

Hade brottom iväg men ringde min projektkordinator och berättade vad som hänt, sen ringde jag biluthyrningen som sa att de måste få kolla på skadan sen för att avgöra fallet.
Jag ber till GUD att någon form av försäkringar kan täcka detta för jag håller redan på och tömmer mina konton på med depositionsavgifter och hyra.... Men varför inte passa på att tömma dem totalt när man ändå håller på?

Hade en GPS idag faktiskt men den störde mig mest och gjorde bara så att jag kom bort ännu mer, den var verkligen störd. I alla fall på hemvägen. Och jag förstår verkligen inte hur jag tänker ibland, eller varför jag är så okapabel att tänka.  

ORKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0