Make it happen

Idag ska jag försöka ta tag lite i mitt liv här i Norge. Ska förbereda mig ordentligt inför min jobbaudition i morgon så jag i alla fall känner att jag har gjort mitt bästa om jag inte får något jobb. Annars vore det ju dumt. Tänkte även gå en sväng med CVn idag igen, blev inte så mycket av det igår.

I morgon känns ändå som att det kommer att bli en bra dag oavsett, först ska jag på jobb möte/audition och på kvällen ska vi skriva kontakt på vår nya lägenhet och den gör liksom allt. Bara vi får vårt boende kirrat så känns det som resten löser sig på ett eller annat sätt. Om inte annat så har jag ju faktiskt mitt halvdana jobb som faktiskt ger ganska bra betalt ändå. :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0