Jobb och lägenhetsvisning

Idag va jag på arbetsinterjuv, innan jag ens har börjat dela ut mina CV :) vilket egentligen var planen för dagen.

Det var ingen vanlig intervju utan vi var tre personer. En annnan svensk kille från Gbg, en norsk student och jag.
Det roligaste av allt var att killen som intervjuade oss hette.... Snorre! Hade svårt att hålla mig för skratt när han presenterade sig.

Företaget var en reklam byrå som heter Concept Communication, jobbet innebar att stå i olika butiker och liknande för att bjuda på provsmakningar. Men de va bara några dagar i veckan, då känner jag mer för att hitta ett "ritkgit jobb" om jag ska vara ärlig.

Vi fick alla jobbet, och kan börja jobba redan i morgon om vi ville, men jag vet inte om det är vad jag hade tänkte mig. Sa att jag börjar nästa vecka, om jag nu vill...

Dessutom har vi två visningar i morgon och vi måste verkligen börja prioritera det här med att finna en lägenhet nu så att vi verkligen hittar en innan vår tid i denna är ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snorre och Håvard!

2010-10-16 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0