jobb audition

Var på jobb audition för Thon Hotels idag, det var ganska så spännande. Konkuranssen verkar vara hård men jag tycker ändå att det gick ganska så bra. Presentationen minns jag inte så mycket av så jag vet inte vad jag missade och säga och vad jag faktiskt sa. Men jag gick i alla fall vidare till case och fördjupningsintervju.
Den gick riktgit bra kändes det som.

Lär på ett svar inom de närmaste dagarna, dock kommer jag att befinna mig på jobb i Kongsvinger, Sarpsborg (som ligger nästan vid Sverige) och Lilleström. Så jag får hålla telefonen nära och smita in på lagret om den ringer :)

Hoppas iaf att jag får jobb, hotellet som heter Panorama var hur fint som helst. När jag kollade på internet så stod de att de va *** men kändes som de va betydligt mycket mer, iaf om man jämför med vad jag sett i Turkiet, men de kanske inte är så konstigt för Turkiet är ju som de är!

Så nu är det bara att hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0