First day at work

Idag börjar jag jobbet, ska snart gå bort till reklambyrån för att få en "briefing" om vad jag ska göra.
Sen skickar de mig i en taxi till ett ställe som ligger en bra bit utanför stan för att jag ska stå där och bjuda på brödbitar med leverpastej och majonäs eller ost hela dagen. Innan jag tar taxin tillbaka...

De kommande tre dagarna ska jag få en hyrbil av dem som jag själv ska bruka för att köra ut till platser som också ligger en rejäl bit utanför stan. Det intressanta är hur jag ska finna dom eftersom, ni som känner mig vet, att jag inte har något lokalsinne överhuvudtaget. Och nu ska jag köra runt i och utanför Olso när jag inte ens hittar min väg i stan haha, ganska komiskt. Ska bli högst spännande att se hur detta ska gå.

Själva bjudningen oroar jag mig inte alls för, den kommer säkert att gå som smort. Men vägen dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0