Det går inte så bra för mej...

Idag blev jag stoppad av Polisen idag, skulle egentligen ha fått böra 4200 nkr för att jag missade högerregeln, men slapp undan, den här gången...

Jag körde på många motorvägar och in i en 5km lång tunnel, där jag missade en avfart, så jag körde helt fel, och de tog en jäkla massa tid att komma på rätt väg.

Jag skulle tänka bilden, men det är oklart om man ska ha diesel eller 95 oktanig så jag tankade inte.
Men i morgon chansar jag nog på bensin i morgon. 

Vi har lägenheten kirrad, ska skriva kontrakt på mondag eventuellt. Men det finns problem, såklart. Den blir inte ledig försen 15 November. Så antingen får man va uteliggare, åka hem eller något därimellan. 
Dessutom är de inte ens säkert att vi får se den innan för de är bortresta. 

Jag glömde ta med mig osthyveln från jobbet, jag som ville ha ost.

Jag orkar inte ens försöka vara positiv idag, motivationen dalnar.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0